Strona Główna / Aktualności / Polska i Świat / Kampania „Nie Wyjeżdżaj Daleko, Odkryj Naszą Północ” Promuje turystykę na Warmii i Mazurach
WM

Kampania „Nie Wyjeżdżaj Daleko, Odkryj Naszą Północ” Promuje turystykę na Warmii i Mazurach

Odkryj Amerykę na Warmii, piramidę na Mazurach i inne ciekawe miejsca w zasięgu kilku godzin jazdy samochodem. W kampanii „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ” marka Specjal w partnerstwie z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną, zapraszają Polaków do odkrywania piękna regionu i skorzystania z bogatej oferty turystycznej.

Kampania promuje turystykę w trzech województwach regionu północnej Polski: pomorskim, warmińsko-mazurskim i kujawsko-pomorskim. Skierowana jest do pełnoletnich osób w całej Polsce poszukających miejsca na wakacje, a także do samych mieszkańców tych województw, by zachęcić ich do lepszego poznania swoich okolic.

– Naszą kampanią chcemy zachęcić ludzi z całej Polski do przyjazdu na Północ – mówi Magdalena Cichocka-Fronc, Senior Brand Manager marki Specjal. – W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, Specjal wspiera turystykę w swoim regionie. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Warmią i Mazurami oraz całą Północą Polski.

Kreacje reklamowe w kampanii przedstawiają atrakcje regionu i kierują wprost na portale turystyczne: pomorskie.travel, mazury.travel i kujawsko-pomorskie.travel. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje, jak m.in.: co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.

– Dzięki wspólnym działaniom możemy szerzej pokazywać walory Warmii i Mazur – mówi Justyna Szostek, Dyrektor Biura Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – W obecnym czasie obcowanie z naturą, bycie aktywnym, są doskonałym pomysłem na dobry wypoczynek. A sposobności do tego na Warmii czy Mazurach można znaleźć wiele.

Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca, a Partnerami akcji są: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko Pomorska Organizacja Turystyczna.

Więcej o akcji na www.specjal.pl

Komentarze

comments

Zobacz również

Paclan_woreczki_na_mrozonki_freezer_bags_3L_cena_okolo_4_00

Zatrzymać lato na dłużej – o mrożeniu owoców i nie tylko

Kobiałki pełne truskawek, czereśnie prosto z ogrodu i bób kupiony na targu – teraz cieszymy …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

abimex